Selviibaby benim bebeğimi tarif etmişsiniz sanki :) 40ı çıktıktan sonra geceleri hiç uyanmamaya bile başlamıştı öyle güzel uyuyordu bu 4. Aya girince saat başı veya 2 saatde bir uyanmaya başladı geceleri acaba doymadığı için mi uyanıyor diye düşünüyordum bende kilosu baya az çünkü