Julide00 Çocuk cerrahına götürdük eliyle yapışıklığı açtı ve bir daha yapışma olayı olmadı. Yapışıklık açıldıktan sonra birkaç gün deri yırtıldığı için ağrısı vs oldu tabiki doktoru ağrı kesici verebilirsiniz demişti işe yarıyordu. Krem olarakta tahrişi azaltsın diye bepanthol pişik kremi sürdük bir süre. Derecesi vs birşeyi var mı bunun bilmiyorum ama bizim tekrar sünnet vs bir olayımız olmadı.