6 aylıkken yaptırdık o kadar arastirmama rağmen hem doktor deriyi fazla bırakmış ( bu bilgiyi kaç doktor gezdikten sonra öğrendim kendisi asla kabul etmiyor) hem de yapisiklik oluştu ilk kontrolde kendisi resmen bebeği bağır çağır ağlatarak açtı zaten tartışıp ciktik hemen ordan sonra tekrar yapisiklik oldu her seferinde masaj yapmama rağmen bir gün Bi baktım yapisiklik geçmiş gözle görüp anlayabiliyorsunuz çünkü en son ege unide bir profesöre götürdüm kendisi kucuk yaşta sünneti uygun bulmadığını yapisiklik ihtimalinin yüksek olduğunu masajı da dogru bulmadığını söyledi sünnet revizyonu dedi şuanda düşünmüyorum ve o ladar çok üzülüyorum ki bu duruma tabi bu durumu biz yaşadık diye herkes yaşayacak değil forumda çok denk geldim memnun kalanına