rabisduru bebeğiniz sürekli uyku halindedir tahminimce. Ben de hamileliğimin son dönemleri ödemden gezemiyordum ayakkabıdan terliğe geçmiştim terlik dahi olmuyordu artık doğurunca da fıss 10 kilo indim bi anda ve hava almak istemiştim dört duvar arasından çıkıp, eşimle de yıldönümümüzdü hatta sütümü sağdım biberona koydum oturduk yemek yedik bebişimi uyandırıp sütünü içirdim o yine uyudu kahvemizi içip kalkmıştık inan dünyalar benim olmuştu ayol. Mikrop kapmasın vs diye çok dikkat etmiştim kalabalıktı biraz ama tam teçhizat çıkarsan dışarı hiçbir şeycik olmaz Allah’ın izniyle 🌸 ilk anımı paylaşayım dedim korkma yani