MeloMelo
Merhaba, 3 ayda 8kg az bir kg ama tabii ki yağdan vermek asıl önemli olan, vücutta kendini göstermesi için. Ben de önümüzde ki ay başlayacağım Nilay keçeci ile başka bir diyetisyen arasında kaldım, benim fazla kilom yok ama istediğim inceliğe ulaşabilmek için direkt yağ dan verdirecek bir diyetisyen arıyorum. Siz verdiğiniz kiloda mısınız hâlâ, yani hemen ardından tekrar alma durumu oldu mu?