gzmdasss Biz 1 1 buçuk aylıkken bu şekilde kaka yapmıştık.Doktorumuza yolladığımda enfeksiyon demişti.Ben mastit olmuştum antibiyotik kullanıyordum.Haliyle bendeki enfeksiyon ona geçmişti o yüzden rengi vs değişmişti.Doktor gözlemleyelim bi bakalım şuan için bişey yapmaya gerek yok demişti.Ben iyileşince o da iyileşmişti.Siz de bi süre gözlemleyin, uzun sürerse bi doktora danışın derim