Melek34011 başından ber değildi. Hardal rengi uzayan kaka yapıyordu 2,5 aylık olduğunda kakasında yeşil sümük/jel gibi parçalar oldu bende fotoğrafını gönderdim ve alerji dedi. Mama değişti sonra sebepsiz hırıltısı ve karın guruldaması kesildi. Aslında kakayla belirti verdi diğerleri yan etkendi. Kimisinde belirti dahi vermediği oluyormuş. Yanlış hatırlamıyorsam doktorumuzun oğlunda hiç kaka vs belirtisi olmamış şüpheyle bakmışlar sonradan anlamışlar alerji olduğunu.