Beril17 Kilosu çok iyi. Bence mamayı kes. Süt ona yetiyordur, gereksiz yüklenme midesine annesi ❤️ He sütün yetmez kilo alımı az olursa o zaman mama verirsin tabiki
Bu arada benimde oğlumun kilosu öndeydi ama görenler kilolu demezdi boyu uzundu öyle tombiş durmuyordu. Ki sizinki maşallah daha da kilolu yani.