Deletedmom212 Esraw ben herşeyi hep yedim her yemekten sonra 1 çay kasıgı kimyon yutardım bi sıkıntı yasamadık o yuzden hiç
nazanay Esraw Ben hic birakmadim yemeyi. Onceden nasil besleniyorsam, dogum sonrasinda da aynen devam ettim. Bir sorun olmadi.
FeriDeniz Esraw bol kimyon atarak deneyin. Bebeğinizde herhangi bir gaz problemi yaşatacak mı diye kontrol edin. Sıkıntı olmazsa yemeye devam edin. Bebeğiniz ay olarak kritik dönemi geçmiş, büyümüş. Artık atlatmış olması lazım gaz sorunlarını.
Merrcimek Esraw Ben hep yedim bebeğimin dr u bana her şeyden ye tepkiye göre kesersin demişti. Ben de az az her şeyden yemiştim. Sen de az az başla bence bakarsın duruma ama artık büyümüş kendi pırtını kendi çıkarabilir😃
Eslem_Somuncu Esraw nohut yedim zarari olmadi ama mercimek yiyemiyorum fasulyede ztn sevmem ama oda fena yapti bikere yedimde. 67 gunluguz ama biz
YavruKartal Esraw Yesemde gazı vardı yemesemde 3 aylık filandı yemeye başladım. Zaten nadir yerim o tür yemekleri çok sıkıntı olmadı.
1ogrencianne Esraw oğlum 2 aylık mercimek ve barbunya yedim. Üstüne kimyon içtim sıkıntı olmadı. Nohut ve fasulye de yiyeceğim 😊