Asafeymeninannesi Esraw Oğlum 3 aylıkken yemeye başlamıştım ☺️ Deneyin,gaz problemi olursa yememeye devam edersiniz
Nlngucluel Esraw ye cnm ilk denemede yerken tabağına biraz toz kimyon koy ilk olacaksa gaz yapmasın diye
Tazeannecik Esraw içine kimyon atıp yiyin. Benn kolik olduğu için yemedim. Hala pek yemem 14 aylık. 14 defa yemedim bile. En fazla 4 5 kez. Şimdi yediğimde aşırı rahatsız oluyorum
Jelibon88 Bende bugün deneme yapiyorum azicik nohut yedim inşallah artik gaz yapmaz 5 aya yaklaştik bizde özledim nohutu tabak tabak yemek istiyorum 🤣🤣
Ajs Esraw bebeğim 2 ay 3 günlük doğduğu günden beri nohut fasulye mercimek,yeşil mercimek herşeyi yedim yemeyede devam ediyorum,tabi aşırıya kaçmadan hiçte birşey olmadı siz neden yemediniz
Maviskizimm Esraw bende çok özlemiştim nohut yemeğini ve bugün yaptım 2 tabak yedim dayanamadım kızım 3 ay 29günlük suanlık bi sorun yok uykuya daldı
Ajs Esraw öyle öyle alıştır canım yoksa ileride çekersin.ek gıdaya başladığın zamanda çok zorlanırsın.(kendim,eşim,abim ailede birçok kişi sağlık sektöründe çalışıyoruz çalıştığımız doktorlarımız herşeyi ye alıştır bebeğini diyorlar ) ☺️
honeyson Esraw aynen benimde bebeğim 5 aylık geçen gün gaz yapıcı bir şey yedim sadece sabah çok erken kalktı gaz yüzünden 5 buçukta falan
AtaTrkmn Esraw 5. Ayına girdiğinden beri yiyorum çok şükür o kadar gazlı bi bebeğim vardı ki süt ürünleri bakliyatlar vs hiç bişey yiyememiştim korkumdan bu zamana kadar şimdi yiyorumm💃🏻
Deletedmom115 Esraw Gaz sorunu bittiyse yiyebilirsiniz. 3. Ayda bitmişti mesela oğlumun yediğim zaman sıkıntı olmamıştı.
Zeynur6 Esraw canım benim kuru fasulyenin içine sarımsak koy bitane ozaman pişirirken yani yiyebilirsin biraz ama gaz yapmaz ozaman