Dorukcugummm Mecannn peki hiç degerlerine baktırdınız mı?Biz 2 hafta önce bütün degerlerine baktırdık,hepsi normal.Doktor da evet düşük kilosu ama degerleri normal,yapısı demek ki böyle hic bir vitamin ya da takviye vermicem dedi🤷♀️
Rdk eylulcakir yani evet büyüyünce bilemem irimi olur yoksa minyonmu ama doktorların bize söylediği buydu büyünce iri yapılı bi insan olur sağlık yönünde bi sıkıntı görüntü bazındada bi sorun olmadığını söyledikleri için onların dediğini söyledim sevgiler ❤️