_The_ANA_ benim çocuklarım da balık yiyor bende onu dedim zaten balık tüketmiyorsa mutlaka balık yağı kullanılmalı diyor uzmanlar. Benim oğlumun değerleri gayet iyi ama doktor balık yemiyorsa balık yağı kullanılmalı dedi balık yağı değer ile alakası yokmuş sizin doktorunuz tahlile göre söylüyor demekki dediğim gibi 2 çocuğum var tahlil yapmadı doktor.