Bende kolik annesiyim. Şu an 2 ay 19 günlüğüz. Temmuz bizim için kabus gibi geçti. Ağlama krizleri, uykusuzluk… Sonrasında öğrendik ki süt ve kırmızı et alerjisi varmış. Şunu söyleyebilirim henüz geçmedi ama şekil değiştiriyo. Mesela ağızdan gazını çıkarmak için çok çabalıyorduk şimdi rahatlıkla çıkarıyo hatta bazen kendi kendine çıkarıyo. Sadece her sabah 6 dan 8 e kadar süren bir ıkınmamız kaldı. Zaman lazım sabır lazım. Tabi her bebekte aynı değil