3 ay boyunca gaz sancısından mosmor olan, mama yiyemeyen kolik (!) oğlumun sadece bir kaka testiyle besin alerjisinin olduğunu öğrendik. Kilosu alması gereken kilonun en alt seviyesindeydi ve sadece 1 ay emebildi. Denemediğimiz gaz damlası kalmadı. 24 saat gazıyla uğraşıyorduk ama bize hep 3 ay bekleyin dendi. Bir haftada 1 gram bile almamıştı o zaman yapıldı kaka testi. Alerjisi olduğunu öğrendikten sonra Evolvia rp 1 kullanmaya başladık ve hala ona devam ediyoruz içebileceği en az kötü kokan mama bu. Şu an 5 ay 3 haftalık. Demem o ki gaz gerçekten bebeğinizin yemesini uykusunu çok fazla etkiliyorsa, en azından siz öyle hissediyorsanız doktorunuzdan kaka testi yapmasını talep edebilirsiniz. Bizimkini geç anladık maalesef.