Derya2118 mükemmel anne değilim. Elimden gelenin en iyisini yaparak mutlu bir çocuk yetiştirmeye çabalayan bir anneyim. Aslında o kadar geniş bir konu ki bu. Mesela çok yoruldunuz biraz ilgilenmediniz kendisi oyalandı diye siz kötü anne olmazsınız. Yemeğini o gün yemedi diye, hasta oldu diye, hep mızmızdı memnun edemedim diye kötü anne olmazsınız. Çabalıyoruz ve bazı yerlerde bizim yetemeğimiz illaki oluyor. Benim gözümde kötü anne yokmudur vardır. Daha derdini anlatamayan bebeklere kızmak, azarlamak, Allah korusun şiddet göstermek kötü annelik bunada kimse kusura bakmasın. Psikolojisini bile bile kötü etkilemek kötü annelik.