Miraysezer ben spianal anestezi ile sezaryen doğum yaptım. Bebeğimi ilk gösterdikleri anı tekrar tekrar yaşamak isterdim. Genel anestezi ağır oluyor diye biliyorum. Baş ağrısı vs çok yapıyormuş tabi olan varsa daha iyi bilgilendirir. Ben hiç sıkıntı yaşamadım ameliyattan iki saat sonra yürüttüler hastanedeyken gayet bebeğimle kolayca ilgilenebildim. Eşimin ailesi tebrik için aradılar çok cıvıl cıvıl sesin maşallah hiç doğum yapmamış gibi dediler. Benim canım tatlıdır normalde ama çok kolay geçti ☺️