2 kez belden iğne vurdular ilkinde tam uyuşma olmadığı için 2.yi vurdular ama ne hikmetse ameliyat başladığında acı hissedip bağırdım herkes şaşırdı ve bu kez tam bayılttılar, uyandığımda odadaydım zaten. Bu kadar narkoz yediğim için 4 gün baş ağrısından ağladım, dikişlerim o kadar acıtmadı inanın. Onunda çözümü sade kahveymiş aklınızda olsun, kahveyi söyleyen olduysa da çok fazla içilmesi gerektiğini kimse söylememişti, artık 4. Günde 8 bardak kahve içtim öyle geçti. Sizi strese sokmak istemem ama bence tam narkoz alın.