sari_papatya 4.5 aylık kızım mama ile besleniyor havalar çok sıcak olduğu için su içiyor aldığımda ağlamaya başlıyor susmuyor mecbur veriyorum biberonla içiyor doktor bırak içsin dedi ne kadar içmek isterse ama fazla mı diye soru işaretlerim olmuyor değil gece ağlayarak kalktığında mama verdiğimde tutmuyor su verince susuyor normal mi bilmiyorum ama terlediği için veriyorum bende