sari_papatya biz mama+süt şeklinde gidiyorduk canm ama 40gunlukken doktor mamada içtiği için çok az arada su verebilirsin demsti ozamandan beri az az veriyorum en son havalar baya ısınınca aynı şekil çiş koyulasti kokulu oldu pembelesti filan doktora gitmiştik 5ayliktik su vermemi söyledi yine,busefer başka doktor,5aylikken ek gıdaya geçmiştik zaten o zaman arttırdım suyu