Barbieee merhabalar 🍀öncelikle işiniz hayırlı olsun, şu devirde iki kişi çalışmadan ev geçindirmek maalesef ki çok zor. Ben de düşünüyorum ama sabit bilgisayar mı olmalı yoksa tablet ya da dizüstü bilgisayar da oluyor mu? (bunu sorma sebebim haftada 3 gün anneme ya da kayınvalideme gidiyorum. Böyle Bi işe başvurursam dizüstü bilgisayar olması işimi kolaylaştırır yoksa sabit bilgisayarla mümkün değil) Bir de pirim veriliyor mu? Mesela konuştuğunuz kişiler puanlama yaptıkça sizin de maaşınıza yansıyor mu?