Denizpoyrazz 7 aydan itibaren asla yatakta yatırmadım. Oğlum da düştü çünkü. Park yatağını denedim alt kademesini ama sığamadı, orada yatmak istemedi. Zaten 5. Aydan itibaren benim yanımda yatıyordu asla yatıramadık yani park yatağa. Montessori yatak aldım. 7. Ayda odasına geçirdim. İlk başta beraber yattık sonra ben de odama geçtim. Şuan odasına alamam diyorsanız da yer yatağı yapın. Evler eskisi gibi değil, yerden soğuk alacağı bir durum yoktu bizim evimizde. Hatta yer daha sıcaktı 😊Yorganları üst üste vs koyup yatırmaya karşıyım ama ben rahat edemiyorum çocuğumun da öyle yatmasını istemem.