Denizpoyrazz odasında yatırıyorum , eğer çok sıcak olursa yanımıza alıyoruz. yer yatağında yatıyoruz çünkü yatak odam yukarıda ve gün içinde bile kullanamıyoruz. sıcaktan çamaşır atmaya gitmeye korkuyorum , terden öle öle o yüzden aşağıda yatıyoruz yere sünger sererek. Bebeğimde bazı geceler geliyor yanımıza bazen de biz getiriyoruz zaten geze geze uyuyan bir bebek , turlaya turlaya uyur , bazı geceler odasında yatsa da oradan inip halıya gidiyor