Merhabalar 15 aylliktan sesleniyorum aynı sekildeyiz ben temizlik yapmıyorum doğduğundan beri neredeyse böyle üzüldüğüm tek şey bir tanede 7 yaşında kızım var yeri geliyor yemek bile yapıp önlerine koyamiyorum çünkü uyurkende memede uyuyor ve yanından kalktigim an uyanıyor temizlik inanın umrumda değil tek üzüldüğüm şey diğer kızım hep yalnız başına kalıyor ve bazen ıvır zıvır ile yemeği geçiriyor :(((