7,5 aylık benim bebeğimde öyle,hem belimde boynumda elimde fıtık kaynaklı ağrılar var…
Hem ek gıdaya başlama serüveni
Hem biberon yıkama vs
Zor oluyor
Haftada 3 gün evime bir abla geliyor
Riskli gebelik geçirdim 9 ay yattım
Evden dışarı çıkmadan
Ruh halimi dengede tutmaya çalışıyorum
Eşim 6 aydır yurt dışında çalışıyordu
Tam ona devredecekken bazı şeyleri onunda kolu ağrıyor …neyse 1-2 haftaya düzelir
Sürekli ağlıyor oğlum:(
Kendimi çaresi hissediyorum
En azından ağrım olmasa…
Her fırsatta bir şekilde 1 saat haftada vs mola vermeye çalıştım ama zor cidden …