elifinannesi95 Beste56 yok sosyal yardımdan faydalanıyorum sadece başka biryere başvurmadım eşimin ismini söylediler sosyal yardım gibi bişey demişler sonra müsait değilim demiş kapatmış camı sonrasında 2 yada 3 defa daha basmışlar zile bende anlamadım
elifinannesi95 Gelincik057 Allah daha iyi etsin 🤲 Ben zaten yardım alıyorum 9 aydır yeni bir başvuru yok yani beni rahatsız eden müsait değilim dediği halde ısrarla zile basmaları yani bu arada binada tek kalıyorum bende çocuklarımla korktum kapıyı açarmıyım bilemedim
Gelincik057 elifinannesi95 Bence onda o zaman başka bir durum var çünkü ortalıkta dolancırıcı çok fazla pis insanlarda Cook fazla aman dikkat edin derim emin olmadanda acmayın bence çünkü bu kadar ısrar etmeleri hiç normal değil
elifinannesi95 Gelincik057 dimi yani bende nasıl emin olacağım ki eşimde kimseye açma kapıyı dedi aradık kaymakamlığı bizi başka bir numara yönlendirdi aradık kimse açmadı yani bida gelirler mi onuda bilmiyorum bakalım