İyi günler hanımlar ben bu gün dışarı çıkmıştım yeğenimi çocukların yanına bıraktım kimseye kapıyı açma dedim gelen gidenim olmaz öyle ondan Nyse birileri kaymakamlıktan geldik eşimin ismini söylemişler yengenim sordu bende müsait değilim de dedim oda öyle söylemiş ısrar etmişler ama yeğenim açmamış doğru mudur acaba yardımla alakalı demişler sosyal aile yardımından yararlanıyorum Dedi