Yagizin_annesii Pikapikapikacuuu bizde de et sote, arpa şehriye pilavı, domates çorbası var yanında yoğurt ve kavun olur sofrada 😊
Defnecik23 Pikapikapikacuuu kızlar hayatımda hiç bamya yemedim tadını bilmiyorum ama merak ediyorum annem hiç yapmamıştı o yüzden eve almadık hiç bu hafta denemek istiyorum değecek bişey mi😃
Pikapikapikacuuu Defnecik23 Ben de normalde çok sevmem ama püf noktalarına uyunca güzel oluyor bir de etli olunca. İnternette çok güzel tarifler var canım oradan bakarak bir dene bence. Çok faydalı
deleted20517 Pikapikapikacuuu kardeşim bizde çiğköfte yapacam esimede başka biseyler yaparım artık 🤭🥴