benim kizimda 2500 dogdu 2300 e dustu sariligimiz vardi kan sekeri sinirdaydi sutum gelmedi mama meme gittik 16 ya cikti sariligi bir gece isik tedavisi aldi ertesi gun 8 e dusmustu sinra duzenli olarak agirlikli mama ile besledim duzenli olarak sukur gecti simdi yine mama meme gidiyoruz bebegin sariligini kan grubuda etkiliyor anne ile ayni olursa daha kolay geciyor bizimki babasinin kan grubuyla ayni oldugu icin daha cabuk yukselti emin olun geciyor mamadan korkmayin idrar ile atacak sariligi guzel beslenip duzenli idrarini yapmasi lazim sutunuzu sagip ne kadar olduguna bakin eger az ise mama takviysesi yapin sarilik gecene kadar ve gececek sakin uzulmeyin