eez boş konuşmuşlar sen onlara kafanı takma en ufak bir eksıklık yapamazlar işlerinden olurlar. Doktor ne dıyorsa saatı saatıne yapmak ve not etmek ve doktoru bılgılendırmek zorundalar ama bazı hemşireler bu şekilde değişik oluyorlar sonuçta düzen doktor da dönüyor onlar doktorun dediğini yapcak