Sum711 kızım şuan 8 aylık.. 4 aylık olduğunda kayınvalideme gidince bile feryat figan ağlıyordu kimseye gitmiyordu benden başka..
Ama şimdi o kadar herkese gülümsüyor ve tanıdık- yabancıyı ayırt edebiliyor aslında bunlar bir dönem ve otizm demek için hem çok çok erken hem de kendinizi üzmekten başka bir şey değil..
Aguluyorsa ve bakış mesafesi sonuçta belli bir noktaya kadar oluyor biraz daha yakın temastan konuşarak göz teması kurabilirsiniz 😇 kötü şeyler düşünmeyin 🌹 fazla beklentiye de girmeyin yapacağı çok az şey var ☺️ daha çok küçük 🥰