Aselumay11 Otizim tanısı koymak için çok erken kendi yeğenimin de tam 2 yaşında farkettik. İlk çocuk olduğu için beklenti yüksek tutuyorsun en ufak ses de sağ sola bakıyorlar ve henüz çok küçük bence şimdiden bunu kendine stres edip sütün kesilmesin 🌺
Ecem__ Sum711 otizm 4 aya indimi.yapmayin bebeklere bu yakistirmayi az daha sabredin devam ederse ona gore tani.koyarsin
ikiprensesannesi_06 Sum711 daha çok küçük göz muanesine gittinizmi belki gözlerinde bı bozukluk olabilir otizim tehsizi böyle konulmaz Belirtileri çamaşır makinesini izlemek seslendiğinde cevap alamama dikkat bozukluğu vs vs goog dan bakabilirsiniz özel egitimli çocugum var bı çok çocuk gördüğümden biraz tecrubeliyim aslında göz muanesine goturmediyseniz muane ettirin
Sum711 ikiprensesannesi_06 göz muayenesine gittik gözlerinde sorun yok 6 aydan sonra tamamen oturru gözleri dedi doktor
Summ__ Benim oğlumda öyleydi göz teması kurmuyordu hiç gülmüyordu ama şimdi MaşaAllah her şeye herkese gülüyor o yüzden hiç kafanıza takmayın
Mervetnl Sum711 DAHA 4 AYLIK BEBEĞİNİZ 4-4-4 ne otizmi allah aşkına ya. Çok fazla şey bekliyorsunuz bebeğinizden bırakın rahatça büyüsün. Bu ayda tanı bile konmaz anca kendinizi yersiniz. HER BEBEK BİRİCİKTİR. Bunu unutmayın lütfen.
ikiprensesannesi_06 Sum711 Dediğim gibi daha cok küçük Otizim olan bölümler var polikilinlik oraya bı götürebilirsiniz içiniz rahat eder en azından inşallah yoktur böyle bişey ♥️
Summ__ Birgün benim oğlum güler mi diyordum kaşları çatıktı hep ağlardı ama 6. Ayına doğru tamamen düzeliyorlar
Summ__ Summ__ Sum711 yani benim aklıma hiç otizm gelmedi o zaman inanın çünkü her bebeğin yapısı farklı kimi geç konuşur kimi geç sürünür kimi geç yürür kimi geç güler yani bunları kafanıza takmayın araştırın 4 aylıkken ne kadar uzağı görebilir neleri yapabilir gelişimini takip edin Osman GÖNÜLAL diye bir doktor var çok bilgili onun videolarını izleyip gelişim süreçlerini takip etmenizi öneririm 😊
NmalkoC Sum711 canım 4 aylık cocuk zaten net görmeye daha yeni başlıyor şimdiden bu kadar düşünmeyin aguluyorsa gayet normal yaşından önce bence belli olmaz o
NmalkoC Sum711 kafanıza takıp kendinizi yıpratmayın bence hiçbişekilde belli olmaz burada insanlar ufak birşeyden süphelenip yazdıkları için siz gibi herkes etkileniyor ufak birşeyde otizmmi diye soruluyor o yüzden bu kadar fazla aldanmayın boyle yorumlara 4 aylık bebek daha o
Anr5155 Sum711 otizmi araştırmak yerine keşke 4 aylık bebek neler yapabilir diye araştırsaydın. Bebeğin daha çok küçük saydıklarını yapamaması normal şu an etrafını tam algılayamıyor zaten sadece sese ve ışığa tepki verebilir.
Anr5155 Sum711 aklınıza otizmi hiç getirmeyin Allah korusun bir terslik olsa zaten fark edersin kızım 11 aylık bazı şeyleri erken öğrendi bazılarında gecikti ama otizm düşüncesini hiç aklıma getirmedim. Bildiğim kadarıyla 1 yaşından önce otizm teşhisi konulmuyor.