Angel_23 tam olarak gaz öyle olur. Çığlık çığlığa yaşatır, çocuğu kıvrandırır. Sıkıştırır, çıkarsa bile bitmez. Kendi ayaklarını harelet ettireceği, gazını kakasını bilinçli yapacağı zamana kadar da sürer.
Gaz damlaları kullanabilirsiniz. Ben çok kullandım ama damla saati gelip kullanınca çocuğun daha çok kıvrandığını fark ettim. Araştırdım ki damla, gaz çıkarsın diye sancı yapıyormuş. Doktoruna sordum. Dedi ki: tıpta hepimizin kesin tedavi diye veremediğimiz her şey anne ve babanın gazını almak için yapılmış şeylerdir. Yani onlar bizi rahatlatıyor. Çocuğu değil. Yine de kullanan memnun olan çok kişi var. Bizde fayda etmedi.