Angel_23 Merhabalar bir aylık oğlum var 15. Günden beri süreklı ıkınıyor kendini sıkıyor , uykusunda bile 5 dk bir ıkınyor doktor gaz diyor ben ininmıyorum böyle gaz olabilir mi sürekli ıkınma kendini sıkma uykuda bile böyle bir durum.yaşayan varmı
LoveStory Angel_23 benim oğlumda öyle şuan mesela gazı var ara ara uykusunda ık mık yapıyor sürekli kasıyor kendini. Doktora inan yani 😀
Butimar Angel_23 evet doğru gazı vardır. Maalesef benim bebeğimde öyleydi ısrarla gaz olmadığını söylüyordum doktora ve çevremdekilere çünkü gazını çıkarıyordu 25 gün sonra anladım ve öğrendim ki iki kere gaz çıkarsada üçüncüsü için gece dörtten sabaha kadar ıkınıyordu. Tecrübesiz olduğum için anlayamamışım çok üzülüyorum o günler için bilseydim çaresine bakardım😔
Metemommy Angel_23 benim oğlumda gazlı bir bebek ve devamlı ıkınıyordu dediğiniz gibi uykusunda bile ıkınırdı, şuan 2 ay 25 günlük , 2. Aya girdiğimizden beri ıkınmıyor .
Angel_23 Butimar bende çok üzülüyorum ağlıyorum diyorlar bana sütüne alerjisi kesin var yok öyle böyle bakıyorum İlk defa böyle bebek gördük diyorlar gaz bukadar olmazmış
Buse18062 Gaz damlalarını deneyin . Benim oğlumda aynıydı hatta bağırsakları bile gaz doluydu o kadar gazlı bir bebekti. Deneye deneye ona uygun gaz damlasını bulduk. Birde hanımlar gazli bebekler için dr.brown gaz biberonu var o bizi çok rahatlatmisti herkese tavsiye ederim.
Angel_23 Buse18062 deniyorum hiç Buse18062 denad Buse18062 Buse18062 deniyoruz probiyotik olan ama yok yine gaz çıkartıyor hep ıkınma sıkınca gece gündüz devam
Mvzroglu Buse18062 ya ben onu kullanmaya başladım ama sanki bir şey değişmedi daha ya da azalttı mı bilemiyorum damla da deneye deneye kullanıyoruz bakalım önerdiğiniz damla var mı nurse harvays mestil ve symbıosys dışında
Angel_23 Metemommy gece gündüz hep mi ıkınyordu sizinde gaz çıkıyor devam ehh ehh ıhhh ıhh diyor kıpkırmızı olyor
Femme1 Angel_23 Mama ile de takviye yapıyorum ama gazlı bi bebek damla vs kullanıyorum sabahları ısınması çok yükseliyor aksama doğru azaliyor
Annonimm Angel_23 canım annemde aynı senin gibi diyordu sizi büyüttüm böyle görmedim diye bebeğim 3 aylık olcak. Ve ilk 15 günde çıkmadi bizdede bu sıkıntılar. 15.gunun sonrası bağırsak çalışmaya başladığı için zorluk oluyormuş. Görsen çocuk kucaktan inmedi iki gün koyunca ağlıyordu. Sonra süt alerjisi olduğu ortaya cikti. Kakasinda kan bulduk.Diyet yapıp sütümü verdim ama yine aynı oldu. Doktor bu sefer pirinç özlü evolvia rp 1 yazdı ve su an raporlu olarak onu kullaniyoruz. Çok rahat etti çocuk denemedigimiz şey kalmamıştı gerçekten.
yemedimamadoydum Angel_23 gaz canım o benim oğlumda öyleydi Allah’ım neler çektik neler. Uykusunda bile sürekli ikiniyodu sab simplex kullandık öyle rahatladık şuan 18 ayına grdi
Angel_23 yemedimamadoydum yaaa bi o kaldı almadğğımız onuda deneyelim bio gaino hiç iyi gelmedi çok üzülüyorum ağlıyorum bukadar gaz normalmi
Metemommy Angel_23 aynen öyle sürekli ıkınıyordu . Gazını çıkarsada ıkınıyordu , o kadar gazlılar ki çıkarmakla bitmiyor rahatlayamıyorlar gaz damlası kullanmanızı tavsiye ederim
oglumubeklerken Angel_23 bazı bebekler ekstra gazlı oluyor. Gaz damlası kullanabilirsin doktoruna sorarak, emziriyorsan yediklerine biraz dikkat etmelisin canim.bazi besinler de sütten bebeğe geçip ekstra gaz yapıyor.
yemedimamadoydum Angel_23 normal bende agliyodum o ağlarken masaj yapıyordum bol bol I love you masajı var youtubeden bakabilrsin
Angel_23 oglumubeklerken hiç birşey yemiyorum yesem kimyon atıyorum bu yüzden bana dediler süte alerjisi olabilir yok öyle yok böyle her kafadan ses çıldırmak üzereyim