parlaegegunes doktorumuz da sizin yaptığınızı yap dedi odadan çıkma son uykuya geçişte emzir baba gelsin sen odadan çık ama bebeğine anlat süreci konuşmadan olmaz dedi babayla uyumayı öğrenecek gece kalktığında da 3-4 gece zor olacak ağlayacak kesinlikle emzirmek yok sonra kendisi bırakacak zaten önemli olan dirayetli olmak dedi, ama bizim dişti ataktı üst üste gelince yapamadım kaldı anca düzene girmeye başlayınca bende bıraktırmaya başlayayım dedim.