Turuncukafa15- anne sütü önemli biliyorum ama 1yaşından itibaren bebeklerin artık gece uykusunda kesintisiz uyuması gerekiyor, gece emzirme mama bile fayda etmiyor gelişimi için (gündüzden bahsetmiyorum) ve doktorumuz bile dedi bıraktır yoksa 2 sene boyunca gece 5 kere net kalkarsın dedi öyle de olmaya dönüyor yavaş yavaş, hem benim açımdan hem bebeğimin gelişimi açısından 1yaş itibariyle gece beslenmesi gelişimi uygun olan her bebekte kesilmesi gerekiyor, tabi bazı annelerin kendi kararı bilerek bıraktırmıyor ama benim artık uğraşmaya halim kalmıyor, sabah uykusuz gün içinde de uykusuz olduğumda ister istemez agresif oluyorum bunu kızıma yansıtmak istemiyorum.