aylizinannesiii iyi neyseki sandığınız gibi kötü bir şey yokmuş. Bir de biraz daha iyileşince hafif hafif o tarafla da yemeğe başlayın . Ben bir süre daha pimpiriklenip hep sağ tarafımla çiğnedim, bu sefer de sağ tarafta ciddi bir ağrı başladı. Meğer sürekli orayı kullandığım için diş kökünde iltihap oluşmuş , neyseki ilaçlarla geçti . Ama bir de oraya işlem gerekseydi yıkılırdımmm🤦🏻♀️