Kızlar bugün öğlen bişey yoktu orda bomboştu çekim sonrası ama şuan altı saat sonra siyah beyaz arası bir parça gibi bişey var pıhtı gibi ağrı yok ama korktum iltihap mi oldu acaba diye nolur yorum yazın yarın doktoru arayacağım ama aşırı korkuyorum o psikolojiyle zor diş cektirdim zaten