kuzeyinannesi__ Aras_mommy aynen aradım 4500 olmuş zaten çoğu yerde fiyat böyle Ya ben en çok bebeğimin yanında olayım derdindeyim aslında 🥺çoğu hastanede içeri anne baba almiyor
Aras_mommy kuzeyinannesi__ babası girdi içeri bizde ama bence siz değil babası girsin. Ben dayanamam bebeği de korkuturum diye girmedim iyi ki de öyle olmuş babası sakinleştimiş çok🫶 gülerek çıkmıştı oğlum
Toprakbebekk kuzeyinannesi__ başakşehir tıp merkezinde yaptırdım 1,5 aylıkken şu an 5 aylık 2500 tl ye yaptırdım çok güzel ilgilendiler çok rahat geçirdik hiç anlamadım bile süreci.
Toprakbebekk Laylayloom inanın hatırlamıyorum başakşehir tıp merkezinde yaşlı bir doktordu. Bildiğim kadarı ile 1 tane var zaten orda