kuzeyinannesi__ Merhaba anneler sünnet yaptıranlar bilgi verebilirmi lokal anestezi ile yapılan hastane doktor önerisi varsa lütfen Avrupa yakası İstanbul
Kimimkiben kuzeyinannesi__ Medicine Hospital öneririm, biz lokal anestezi olmadık ama şiddetle tavsiye edebileceğim bir yer. Zaten bir tane çocuk cerrahı var ☺️
Yaprakyaprak kuzeyinannesi__ bende bekliyim bugün tam 2 aylık olduk çok geç kaldık gibi hissediyorum ama sunnetle ilgili hiçbir şey bilmiyorum
menek16 kuzeyinannesi__ medicine hastanesi ürolog Osman Akyüz’e yaptırdık ücret konusunda bilgim yok malesef kardeşim hemşire ve dogum orda oldugu için çalışan yakını ve dogum indirimi almıştık
BarlasinAnnesi-91 Yaprakyaprak ben yenidoğan sünneti diye tutturmuştum doktor 3 ay bekle dedi yani geç kalmış sayılmazsınız..
elifnazalikemal Kizlar beta HCG testi yaptırdım bugün 2.3 referans dışı çıktı hamilelik 5. 6 . Olması gerekiyor diyo bide bebeklerim küçük sizce ne olabilir sonuç yardımcı olabilir misiniz acaba bide bebeklerim de küçük korkuyorum acikcasi
elifnazalikemal elifnazalikemal Enisermgl peki neden referans dışı yazabilir neyden kaynaklı olabilir
Enisermgl elifnazalikemal Referans dışı terimi değer aralığının bulunamaması anlamına gelmektedir. Kan tahlili yaptıran kişiler bazı değerleri için referans dışı detayını görmekte
Aras_mommy kuzeyinannesi__ avcılar hospital özgür yücelden biz memnun kaldık 45 günlükken yaptık 1 hafta bile olmadı, oğlumun hiç acısı olmadı.
kuzeyinannesi__ Aras_mommy özgür hocayı biliyorum .Lokal anestezi mi yapıldı ve sizi içeri alıyorlarmı.
Fatmaervanur Aras_mommy Ne kadaar sürede iyileşti ateş yaptı mı ne kadara yaptırdınız sünneti çok korkuyorum sancılı süreç olacak diye birde genel anestezi mi aldı
Aras_mommy kuzeyinannesi__ lokal oldu 👍🏻 babası girdi yanında bir de sağdığım sütü verdik onu içerken operasyon yapıldı
Aras_mommy Fatmaervanur 2 güne iyileşti calpol verdi ilk gün ondan mıdır bilmiyorum ateş olmadı . Lokal anestezi olduk biz🙏🏻 korkulacak bir şey yok hemen iyileşiyorlar🙏🏻
kuzeyinannesi__ Aras_mommy aynen aradım 4500 olmuş zaten çoğu yerde fiyat böyle Ya ben en çok bebeğimin yanında olayım derdindeyim aslında 🥺çoğu hastanede içeri anne baba almiyor