balliikedii merhaba bende bugün tam 32 günlük anneyim. Kızım doğduğu gün bile küvezde asla durmadı sabaha kadar göğsümde uyudu bıraktığımız anda yırttı ortalığı. Eve döndükten sonra 1 hafta boyunca az da olsa benden ayrı uyuyordu hatta ellemesem 3-4 saat kalkmayacak gibiydi ben emzirip altını açmak için uyandırıyordum fakat bi anda değişti 2. Haftadan bu zamana kadar yapışık ikizler gibiyiz ilk sıralar günde 2-3 saat bile uyuyamıyordum çünkü günde 1 er saat 2 kez anca ayrı yatıyor onun dışında altını alırken bile kucağıma alana kadar ağlıyor lavaboya bile gidemiyorum saatlerce emiyor bıraktığım anda başlıyor ağlamaya bende zamanla ona uyum sağlamaya başladım eğer otururken emiyorsa bende öyle kestiriyorum yada uzanıp yanıma yatırıyorum öyle emiyor başka türlü olmuyor çünkü 7-24 emmek isteyen bir bebek emmesede memede uyumak istiyor beslenmesi kilo alımı gayet iyi gaz çıkarıyor tuvalettini hergün yapıyor herşey gayet güzel bende ilk zamanlar ağrısı mı var karnı mı doymuyor diyordum ama sorun onlar değilmiş sadece benimle olmayı memede uyumayı istiyor. Çok cadı bir kız aynı zamanda bıraktığım gibi ortalığı ayağa kaldırıyor sanki etini koparıyorlar gibi ama bu durumu babasına çekmiş diyip böyle kabulleniyorum daha kolay oluyor kabullenince. Belki zamanla değişir bilemiyorum ama şuan çok huzursuz. Meme ağzından çıktığında bile hemen sinirleniyor. Dün akşam sahile gittik hava almak için ağladı sürekli arabaya geçip emzirmek zorunda kaldım. Ondan önce yemek yedik ama şanslıydım ki o an uyuyordu tek elle yiyorum evde de dışarda. Bende teması yakınımda olmasını seviyorum ama eşim 12 saat çalışıyor tek başına çok zor oluyor lavaboya bile gitmek zor benim için yatağa bırakıp ağlasın 2 dk diyemiyorum çünkü. Sizde kabullenin bence belki zamanla düzelir🤷🏻♀️