Bebeğiniz çok küçük, henüz gözyaşı akıtmaz. Numara da yapamaz. Sizinle temas etmek istiyordur. Doktorumuz bize bebekleri en çok ağlatan şeylerden biri gazdır, diğeri idrar yolu enfeksiyonudur demişti.
Benim kızım da 10 günlükken başladı, şimdi 10 aylık. Siniri bitmiyor, hırsından çatlayacak bir çocuk. Huyu da öyle olabilir. Kabul edip rahatlarsak onlar da gerilmiyor.