ecosummm Siz bence bir kbb doktoruna gidin. Yada direk alerji bölümüne. Yani bu degerde bu öksürük çok normal ama ilacsizda gecmezki. Bizim ilaclarimizi kbb vermisti, cok rahatlamistik. Verem savasa gidip yüz yüzemi konussaniz. Hic degilse iciniz rahat eder. Benim kizimin verem asisi tutmamisti, onun icin gidip test yapmak istemistik. Asi izi kalsada kalmasada tuttu olarak kabul ediliyormus, veremde eskisi kadar gorulmedigi icin testi yapmadilar. Ama sizin durumunuz farkli.