ecosummm Birseye alerjisi var, epey yüksek. Bu deĝerde zaten neye alerjisi var bilmiyorum ama öksürmesi cok normal. Benim kiziminda alerjisi var, ev tozu, akar vs. Degerimiz 160 idi. Öksürük, balgam, burun tikanikligi vardi. Bence iyi bir kbb ye gidip gerekli alerji ilaclari ile düzelebilirsiniz. Bize kbb doktoru ilaclarimizi düzenlemisti. Bir ay sonra etki etmeye baslamisti ama o donem kabus gibiydi.