Ooozzzgggeee asmedomom çok teşekkür ederim yalnız olmadığımı bilmek rahatlatıyor ne yalan söyleyim hiç geçmeyecek gibi geliyor bu günler
asmedomom Ooozzzgggeee Benzer durumlari yasamisiz, sizi cok iyi anliyorum, sakin üzülmeyin. Kim olursa olsun, sizden baska kimse ona daha iyisini veremez. Cok yipratici cok yorucu zamanlar, ama anneler yorulmaz, çünkü onun icin deger :)
Tubii02 Ooozzzgggeee aynı süreçten biz de geçtik hastaneye yatacak derecede kilo kaybı olmuştu kızımda. Emzirme konusunda nacizane bir tavsiye zor bi süreç atlattık şu an 6 aylık her şey yoluna girdi çok şükür. Sadece emzirmek için kendinizi iyi hissediyorsanız asla pes etmeyin derim. Ben o dönem anne sütüyle birlikte verdiğimde mamayı(mamamız hip combiotic)30 cc en fazla 60 cc içiyoriyordum bu arada anne sütüm de o kadar fazla değildi o da 30 ya da 45 cc falan çıkıyordu
Mervetnl Ooozzzgggeee ben mamayla büyütüyorum oğlumu o zamanlar 90 cc çok rahat içiyordu. 75 hazırlamayın bence ölçüler 30-30 gidiyor ya kıvamı bozulup kabız olmasın. 2 saate 1 90 içer bu dönemde mamayla doyuyorsa. Eğer doymazsa bi 30 daha yaparsınız.
Ftsyckk Ooozzzgggeee 40 günlük bebeğim var benimde 100 cc ye çıktık anca doyuyor sürekli meme de sütüm var ama doyuracak kadar gelmiyor sanırım 2 memeden 60 çıkıyor ve yağsız olduğu için onu doyurmuyor. Doğduğundan beri hep bi mama bi meme gittik..