Merhaba, benim de ilk zamanlarda cok kafama takiliyordu bu konu. Çünkü maalesef benim de sütüm hicbir zaman yetmedi.
Doydu mu doymadi mi düşüncesiyle kac cc mama vermeliyim, cok mu verdim, az mi verdim vs vs sorular surekli dönüyordu kafamda.
Internet ve baska insanlarin soylediklerine sakin kulak asmayin. Annelik içgüdüsü ile bi süre sonra rayina oturuyor hepsi.
Benim bebegim ilk zamanlarinda 30 cc iciyordu, emzirmeden sonra.
Memeyi birakmasin emsin diye cok cabaladim, beslenme sondasi aldim eds yonetimi ile emzirerek verdim mamayi sütüm artsin diye. Doymadigini düşündüğümde 30 cc daha veriyordum.
Simdi 6 aylik oldu 60 cc yetiyor, bazen 90 a yakin iciyor. 6 aya gore az diyorum kendi kendime, sonra diyorum ki her bebek farkli. Kilo alimi gelisimi iyiyse yetiyordur.
Hemsiremiz de eger mama fazla gelirse kusarak cikarir zaten,ona gore miktarini ayarlayabilirsin demisti.
O donemler stres oluyorsunuz, kafaniz karisiyor ama kendinize zehir etmeden tadini cikarin.