2lokummannesiii Benim 7 ay oldu ara ara hala olur. 7 ayı geçtim yılları olanlar bile biraz iş yapayım belim ağrır epiduralden dolayı ya da dikişler acır ayağımı üşüteyim hemen orda sancı olur falan derler. 10 ay önce olan arkadaşım da hala arabayla bir tümsekten geçelim ya da kasisten orda bi acı olur diyor. Sezaryen böyleymiş işte kolay da değil kaç kat kesiliyor.