2lokummannesiii Bazen dikişlerin olduğu yerde bazen rahimde ağrı hissediyorum sizde de oluyor mu ? 3 ay oldu doğum yapalı..
[silindi] 2lokummannesiii Dün doktor kontrolüm vardı bi süre dikişlerinin yanlarında ağrın olacak normal dedi hatta bazılarının 1-2 sene bile sürüyormuş.
Srnygtkarabnr 2lokummannesiii benimde 2 ay oldu bıcak batması gibi bişey oluyo doktora gitmedim cok rahatsız edici degil ama agrıto işte
Peaceful 2lokummannesiii ay ben de acaba ters hareket yaptım da ondan mı oluyor diyordum bende de oluyor
Esraeedogan 2lokummannesiii suan değil ama ilk zamanlar evet hatta iç dikişlerimde mi bir sorun var dıye doktora bile gitmiştim
1-Prensesannesi 2lokummannesiii rahimde olması normal mi bilmiyorum canım ama benimde oluyor üşütünce bebeği çok kucağımda tutunca ama dr a falan gitmedim bir süre sonra geçiyor diye eğer ciddi bir sorun olsa bu şekilde olmaz diye düşünüyorum
Yekyek12 Çok normal rahim hala kendini toparlıyor 6 ay oldu benimde. Bazen hala oğlum içerdeymiş gibi hissediyorum