Melisaayy yani daha zor değil aslında , her dönem kendine göre değerlendirilmeli. Geçen yaz 10 aylıktı bebeğim mesela, hep bebek arabasında çıkıyorduk sahilde gezerken sıkılıp kucak istiyordu , bütün sahili kucakta dolaşıyorduk , bir yere oturup birşeyler içemiyorduk , ama mesela bebek arabasına koyup gezdirirken uyurdu eve gelip yatırırdım , uyanmazdı. Şimdi 23 aylık , yürümeye başladıktan sonra beni zorluyor açıkçası çünkü çok hareketli ve kesinlikle bebek arabasına oturmuyor, bütün sahili koşa koşa geziyor , parkta koşmak istiyor falan bunlar da benim çok sevdiğim şeyler değil ☺️ bir çay içmeye oturabiliyoruz artık eline bir dondurma falan verip mesela bu da artı yönü . e büyüdükçe anlaşmaya başladık, karşılıklı konuşuyoruz anlaşıyoruz falan çok keyifli bunlar. Ama bir de inadı tutuyor işte o zorluyor 😂😂 Şimdi de uykular düzensizleşti mesela ,gece 3 e kadar oturduğu zamanlar oluyor, yemek sıkıntı artık geçen seneki gibi yemeğini yemiyor . O yüzden daha zor daha kolay diyenleri çok da dinlemeden tadını çıkarmak lazım, her zamanın kendine göre güzelliği ve zorluğu var .