Ececiiim bizim doktorumuz 5 aylık olduğunda destekli oturtun dedi. Bütün gün sıkılana kadar otursun ki 6. Ayda ek gıdada oturabilmesi gerekiyor dedi. Ben tüm gün mama sandalyesine, mamaroo’suna oturttum. Bağları taktım nereye gitsem yanıma getirdim. 10 günde dimdik oturdu. Size de tavsiye ederim. Hayatınız biraz daha kolaylaşıyor. Bence her gelişim basamağı alışana kadar zor ama alışınca önceki halinden daha büyük kolaylık. Dimdik yattığı günleri hiç sevmiyordum. Kucakta dimdik tutmak falan çok zordu. Orası eğrilmesin, burası zarar görmesin… şimdi çocuk su gibi. Her şekli alıyor. Bakmak daha kolay vallahi. Emzirmek bile zordu. C formunda dursun, beli şöyle dursun derken kasıp duruyordum