Byznrayz Tazecikanneeee merhaba beni OznurCaglar merhaba benimde oğlum 3 aylıkken katarakt ameliyatı olmuştu ve tansiyon vardı şuna gözünde mavilik kaldı sizin bebeğinizin gözünde de mavilik var mı acaba
OznurCaglar Byznrayz Merhaba, mavilik dediğiniz küçük bir nokta şeklinde mi ? Bizde o şekilde var bi tane
Byznrayz OznurCaglar yok göz bebeği mavi kendi göz rengi kahverengi ama o gözü ameliyat olduktan sonra mavi kaldı sizin nokta gibi dediğiniz göz bebeğinde değil mi
OznurCaglar Byznrayz Anladım bizim ki beyaz kısımda küçük bi nokta şeklinde var o sandım. Size öyle geliyor olabilir mi yani ben daha önce hiç farketmedim de duymadım da, doktor ne diyor bu konuda
Byznrayz OznurCaglar ameliyat olmadan önce kendi rengindeydi ameliyat oldu katarakt alındı göz tansiyonu içinde operasyon yapıldı ameliyattan sonra mavi kaldı göz rengi zaten doğuştan görme tabakası gelişmemiş hiç görmüyor doktor normal olduğunu söyledi